Нещодавно портал New Food звернувся до експертів Kerry Taste & Nutrition, які займаються дослідженнями смакових переваг в їжі, від продуктів харчування до ресторанних страв, з питанням: а чому ж віддають перевагу смачненького жителі нашої планети в 2021 році?
Компанія аналізує різні бази даних, такі як системи обліку ресторанних мереж і магазинів, а також тенденції в соціальних мережах.
Христина Матрозу (Christina Matrozou), менеджер з маркетингу Taste Europe and Russia пояснює, з чого складається палітра смаків землян в 2021 році:
Давайте подивимося на популярні смаки на прикладі закусок і снеків — це цибуля, барбекю і перець. Тут мало, що змінюється з року в рік. Також до базових відносяться смаки орегано, сиру і яловичини. А ось серед новинок, смак який вирвався вперед в цьому році, — маринована цибуля, йогурт, а також особливі сорти чилі, такі як Habanero. Стійкий інтерес тримають і такі смаки, як смак креветок, крабів і барбекю.
Серед ресторанної їжі, незважаючи на стійкий тренд переходу до вегетаріанства і веганство, як і раніше лідирують страви, в яких виділяється яскравий смак яловичого м’яса. Далі йдуть смаки грибів і помідорів, які багато хто вважає кращими або відзначають у своїх відгуках про ресторанної їжі.
смачна їжа смачненьке нові смаки
Серед десертів майже немає несподіванок. Тут як і раніше панують ваніль і шоколад. Однак в 2020 році виявився несподіваний ріст інтересу до солодощів з алкогольними нотками, наприклад, відтінками джина або віскі. І в цьому році такий інтерес як і раніше актуальний.
Цікаво подивитися, як в різних регіонах світу виникають несподівані смакові переваги.
У Європі ми помічаємо підвищена увага до різних смаків, пов’язаним корисними для здоров’я добавками, а також з оригінальними способами готування. Наприклад, це ферментовані смаки: маринована цибуля, солона риба і кимчи в категорії наслідках страв. У той час як категорія напоїв відчуває підвищений інтерес до рослин, таким як лаванда і куркума, — зауважує Матрозу
І продовжує: «Дослідження показують, що споживачі, втративши можливість подорожувати по-справжньому, прагнуть мандрувати по світу за допомогою органів почуттів. Аромати різних кухонь світу стають популярними в Європі. Масала і місо представляють великий інтерес в категорії пікантних страв, а екзотичні цитрусові смаки, такі як юзу і каламансі, мають відмінний шанс стати абсолютним хітом в категоріях солодощів і напоїв ».
За матеріалами The New Food Magazine