Пандемія сильно вдарила по сфері HoReCa, проте криза не вічна. Обмежувальні заходи будуть поступово слабшати, і, за прикладом європейських країн, двері російських ресторанів знову відкриються для клієнтів.
У сьогоднішній ситуації необхідно думати на випередження і добре підготуватися, щоб повернення вийшло по-справжньому тріумфальним. Уже зараз зрозуміло, що споживачі стануть більш чутливі до питань гігієни, здоров’я та безпечного харчування, тому гігієна буде конкурентною перевагою ресторанів в посткризовий час, а гігієнічна відповідальність допоможе повернути колишніх клієнтів і залучити нових. У цих умовах демонстрація гігієнічної відповідальності може стати відмінним маркетинговим інструментом закладів громадського харчування.
Безумовно, в виїгришней позиції залишаться ресторани з «відкритою кухнею», яка здобула популярність в Росії ще в нульові роки, а в найближчі роки стане справжнім конкурентною перевагою. Гості, як в захоплюючому кулінарному шоу, бачать всі етапи приготування страви і можуть самі оцінити рівень гігієни на кухні. Ресторану з відкритою кухнею нема чого приховувати, тому довіра клієнтів багаторазово зростає. Добре обладнана зона миття рук, використання кухарями одноразових протиральних матеріалів — must have такого ресторану.
Якщо ресторан планує продавати їжу на винос, важливо правильно обладнати зону роздачі, щоб клієнти могли швидко отримати свої замовлення, а також прилади в одноразових серветках або спеціальних конвертах. Герметичний диспенсер Tork Xpressnap тут дозволить забезпечити одноразовими серветками всіх відвідувачів, закривши питання з чергами або раптово закінчилися серветками. Його закрита конструкція захищає серветки від зовнішніх забруднень і багаторазових дотиків, що дозволить в рази скоротити ризики перехресного зараження. Всі ці нескладні заходи допоможуть вам в майбутньому захистити клієнтів, створивши комфортні умови обслуговування.
Ресторани з традиційними концепціями після зняття обмежувальних заходів також можуть зробити дуже багато, щоб підкреслити свою прихильність високим гігієнічним стандартам. Наприклад, можна додати згадки про гігієну в інтер’єр ресторану. На столах в обідньому залі можна розмістити «напоминалку» про необхідність вимити руки перед їжею. За допомогою спеціального конструктора на сайті торговельної марки Tork можна створити свій власний принт для серветок. Згідно з дослідженням, проведеним групою Intermetra Business & Market в 2012 році, 75% відвідувачів звертають на це увагу, а 70% запам’ятовують повідомлення *. Так чому б не почати спілкуватися з клієнтами таким чином? Нехай вони відразу побачать вашу турботу про їх здоров’я і безпеки. У туалетних кімнатах будуть доречно виглядати стильні постери, що розповідають про правильну техніку миття рук. Трохи фантазії і креативу, і ці постери стануть справжньою фішкою вашого оновленого ресторану.
Але візуальні нагадування про необхідність дотримання гігієни будуть марні без реальних дій. Розмістивши в туалетній кімнаті сенсорні диспенсери з безконтактної подачею мила і одноразових паперових рушників, ви гарантуєте вашим клієнтам бездоганний рівень гігієни там, де це необхідно в першу чергу. Прибираючи столи після кожного відвідувача, офіціанти можуть скористатися легким мобільним диспенсером з центральною витяжкою Tork Reflex, який зручно тримати під рукою в залі, забезпечуючи постійну чистоту на столах. Одного такого диспенсера, заправленого рулоном протирочной паперу, вистачить, щоб підтримувати чистоту на столах кілька днів.
Як відомо, гігієна в ресторані починається з кухні. Те, що раніше залишалося за зачиненими дверима кухні, тепер стане по-справжньому важливим аргументом на користь вибору місця для ділового обіду або сімейної вечері. Ви можете пильно стежити за дотриманням всіх гігієнічних норм на кухні, використовувати одноразові паперові матеріали і хороші дезінфікуючі засоби, регулярно проводити прибирання, але не забувайте розповідати про це своїм клієнтам, щоб розвіяти сумніви з приводу гігієни та безпеки відвідування вашого ресторану.
Більше спілкуйтеся з клієнтами в соцмережах, щоб вони якомога раніше дізналися, коли ваш заклад знову буде відкрито. Розкажіть їм про те, як ви будете забезпечувати гігієнічну безпеку їжі з моменту замовлення до подачі готового блюда на стіл і ретельно прибираєте і дезінфіціруете столи після кожного відвідувача, знайомте їх з персоналом, пишіть пости і знімайте відео або проводите онлайн-трансляції. Запустіть щотижневу рубрику «Один день з кухарем», в якій ваші співробітники будуть розповідати, як вони готують, на яких стравах